Din order- & leveranskalender
= vald leveransdag
= tillgänglig leveransdag
= beställning lagd
Välj datum för inventering/prisberäkning

Kundtjänst & reklamation

Kontakta kundtjänst

Har din leverans uteblivit? Saknar du något från din beställning? Har du frågor om våra egna varor? Välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi finns över hela landet och hjälper dig med reklamation och felanmälningar.

Kundtjänst på lagerort Halmstad

Telefon: 035-18 30 50
Öppettider: mån - fre 07:30-17:00, lör 09:00-13:00

Kundtjänst på lagerort Enköping/Norrköping

Telefon: 011-20 29 98
Öppettider: <strong>Mån-fre:</strong> 08:00-17:00 <br /><strong>Lör:</strong> 09:00-13:00
Avvikande öppettider: Långfredag (19/4): 9-14
Påskafton (20/4): 9-12
Påskdagen (21/4): Stängt
Annandag påsk (22/4): 9-12
Tisdag 23/4: Stängt

Kundtjänst på lagerort Umeå

Öppettider: mån - fre 07:00-16:00, lör 09:00-12:00
Avvikande öppettider:
Långfredag (19/4): 9-14
Påskafton (20/4): 9-12
Påskdagen (21/4): Stängt
Annandag påsk (22/4): 9-12
Tisdag 23/4: Stängt

Reklamation

Hjälp

Reklamera i Martin & Servera appen

Har det blivit något fel vid din leverans? Är något trasigt eller skadat? Nu kan du göra din reklamation direkt i Martin & Servera appen

Postadress

Martin & Servera AB
Box 30212
104 25 Stockholm

Vanliga frågor om reklamation


Nej, för att kunna skicka en retur med chauffören måste kundtjänst alltid kontaktas för att ett ärende ska skapas upp.

OBS!
Färskvaror med kortare hållbarhet än 30 dagar får aldrig gå i retur. Även vid reklamation av restaurangutrustning gäller särskilda villkor.

Varor som direktlevererats kan endast returneras vid fel på varan eller vid annat fel orsakat av Martin & Servera. Sådan retur måste alltid godkännas av Martin & Servera. Retur ska ske i originalemballage.

För att läsa våra fullständiga reklamationsvillkor, klicka här.

Generellt gäller att kreditering görs så snart artikeln kommit i retur till oss.

Du påbörjar en reklamation genom att gå till den order* reklamationen gäller. Klicka på knappen Reklamera vara. När du valt vilken vara du vill reklamera fyller du i varför du vill reklamera varan, beskriver felet samt tar en bild. Slutför reklamationen och skicka. 

Har du frågor om din inskickade reklamation är du alltid välkommen att kontakta oss på kundtjänst.  
 
För funderingar kring reklamationsvillkoren hänvisar vi till: https://www.martinservera.se/bli-kund/villkor
 
*Du kan endast reklamera varor på ordrar som blivit levererade. 

Nej, i dagsläget går det endast att skicka in en reklamation via appen. Om vi behöver mer information om din reklamation kommer vi att höra av oss via mejl. Har du frågor om du reklamation får du gärna kontakta oss på kundtjänst.

    Läs mer

    Hjälp

    Returer av pant

    Du kan returnera pant med våra chaufförer. Här ser du hur du går tillväga.
    Hjälp

    Kontakta ditt säljkontor

    Klicka på din närmaste stad om du vill komma i kontakt med oss. Här hittar du telefonnummer, besöksadress och postadress för valt säljkontor eller lager.

    Läs mer Läs mindre

    Vänta kvar, din sida laddas.