Generellt finns det ett tydligt prisfokus i kommunikationen, samt en betoning på butikspersonalens kompetens och personliga bemötande. Antalet sidor i Vi ses i butiken varierar beroende på säsong.
Målgruppen är privata restauranger och riktade kunderbjudanden som till t.ex. pizzerior samt caféer. Vi ses i butiken finns även att tillgå i Martin & Serveras Restaurangbutiker, vilken används flitigt av besökande kunder.
Utöver tidningen görs också olika specialkampanjer, som bland annat Supersale och Pizzabladet. Dessa benämns som "Övriga kampanjer". Supersale har 4 utskick per år, och visar ett fåtal utvalda produkter till superattraktiva priser.
Ökad digital närvaro
Erbjudanden kommuniceras dessutom via hemsidan, nyhetsbrev, sociala medier, samt i butikerna. Nyhetsbrev för Vi ses i butiken sker två gånger per nummer. Ett utmärkt sätt att annonsera snabba klipp för butikens kunder är genom SMS eller annons i våra sociala kanaler. Kontakta kategoriansvarig nedan för mer info.Möjlighet att synas i butiken
I butiken finns olika möjligheter att synas för dig som leverantör. Våra torg och gavlar är attraktiva placeringar, där kampanjprodukter blir extra synliga för kunden.Produktdemonstrationer i butiken är mycket uppskattade bland våra kunder och ett utmärkt sätt att få fart på försäljningen av nyheter. Här har ni möjlighet att föra dialog direkt med matproffsen.
Kontakta kategoriansvarig för mer info om exponering i butik och produktdemonstrationer.
Information och annonsformat för 2023
För information vänligen hör av dig till oss. Kontaktpersoner finner du längst ner på sidan.