Då läget just nu förändras väldigt snabbt är det extra viktigt att du som är kund hos oss har en löpande dialog med din KAM eller din säljare.
Eftersom vi hela tiden säkerställer att ha en god varuförsörjning, så att du kan få det du behöver till din verksamhet, behöver vi veta om du tillfälligt stänger ner. Vi behöver även veta detta för att kunna kommunicera på bästa sätt med de leverantörer som vi samarbetar med, som i sin tur har lager som behöver optimeras. Detta är särskilt viktigt när det gäller färskvaror.
Hur hanterar vi returer?
Ordinarie rutin för returer gäller men det är möjligt att göra avsteg. Detta hanteras från fall till fall och i samtal med oss. Det är dock svårare med produkter med kort datum och vi kan inte göra returer på beställningsvaror.
Kontakta din säljare, KAM eller kundtjänst om du har frågor.
Kontakta oss
Vi rekommenderar
Hjälp
Kontakta kundtjänst
Har din leverans uteblivit? Saknar du något från din beställning? Har du frågor om våra egna varor? Välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi finns över hela landet och hjälper dig med reklamation och felanmälningar.
Klicka på din närmaste stad om du vill komma i kontakt med oss. Här hittar du telefonnummer, besöksadress och postadress för valt säljkontor eller lager.
Du har artiklar i kundvagnen. Byte av datum innebär att hela ordern får ett nytt leveransdatum.
Det kan även innebära att de artiklar du har i kundvagn får ett nytt pris pga eventuella kampanjer.
Din kundvagn är redan godkänd. För att se order gå till Mina beställningar under Mina sidor.
Det finns artiklar i din kundvagn, vill du gå till den?
Tiden för sista beställning har passerats. Artiklarna i din kundvagn kommer automatiskt att flyttas till närmsta tillgängliga leveransdatum. Om du väljer att avbryta kommer kundvagnen att tömmas.