Din order- & leveranskalender
= vald leveransdag
= tillgänglig leveransdag
= beställning lagd
Välj datum för inventering/prisberäkning

background
Sälj som ett team
GastroMerit

Sälj som ett team

Kursinformation

Längd: En heldag

Skräddarsydd utbildning som anpassas efter dina/era behov.

Pris: Enligt offert

Plats: Vi kan vara på plats hos er eller i våra lokaler i Stockholm.

Kontakta oss så lyssnar vi på era behov och gör ett förslag som passar er.

Maila oss på:
gastromerit@martinservera.se 

När vi fått din intresseanmälan så kontaktar vi dig.

Skräddarsydd utbildning.
Det här är en skräddarsydd utbildning där vi gör ett unikt upplägg för dig/er som passar er verksamhet och ert sätt att vilja arbeta för ett bra serviceskap. Kursen fokuserar på frågor om vad service är och belyser hur framgångsrika företag arbetar med att utveckla sin servicenivå med hjälp av storytelling, gästpsykologi och skräddarsydda servicemöten.

Här får ni lära er vad service är och hur ni ska tydliggöra era roller i gästmötet för att höja gästupplevelsen. Under dagen pratar vi om storytelling kring service, produkt, nyheter, säsong och kampanj. Det är information som är viktigt att få fram i gästmötet. Vi kommer också att diskutera olika typer av gäster och gästpsykologi. Detta hjälper er att skapa skräddarsydda servicemöten.

Målet är att få positiva rekommendationer vid varje gästmöte. Vi kommer att visa hur mycket mer intäkter rekommendationsförsäljning kan till leda till. Ledarskap kommer att diskuteras under kursdagen. Oavsett om man är ledare eller inte kan man jobba med beröm som ett verktyg i ledarskap, eller som kollega och en i teamet. Vi kommer även att diskutera hur arbetet med rekommendationsförsäljning och att skapa rätt beteenden stärker hela arbetsgruppen.

Kursen vänder sig till er som är ledare eller medarbetare och jobbar i drift på restaurang, bar, café eller i butik.

Kursinnehåll

  • Återkommande gäster - service, sälj och upplevelse i gästmötet
  • Stärka medarbetarkulturen
  • Tydliggöra medarbetarens roll i gästmötet
  • Service- och medarbetarbeteenden

Specifikt för en skräddarsydd utbildning

  • Alla i gruppen får samma kunskap samtidigt.
  • Gruppen får ett gemensamt förhållningssätt.
  • Med en gemensam grund blir det enklare att genomföra förändringar.
  • Sammanhållningen i gruppen stärks.
  • Upplägg med tid, datum, plats och antal anpassas efter era önskemål.

 

Kursledare: Oscar Lindeberg

Oscar Lindeberg inspirerar och bygger servicesystem för hotell, restaurang och ”fast casual”. Han har en Bachelor of Art degree från HMS Les Roches i Schweiz och Endicott College i USA, samt har läst marknadsekonomi på FEI i Stockholm. Oscar har dessutom arbetat på hotell- och i resebranschen med yrken som Assistant Food and Beverage Manager, Sales Manager, Conference and Event Manager, Hotel Manager, Concept Developer, Business Developer och som VD. Han har en stor passion för service, människor och affären.

Se alla service- och ledarskapsutbildningar

GastroMerit

GastroMerits service- och ledarskapsutbildningar

Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.

Läs mer Läs mindre

Vänta kvar, din sida laddas.