Din order- & leveranskalender
= vald leveransdag
= tillgänglig leveransdag
= beställning lagd
Välj datum för inventering/prisberäkning

background
GastroMerit

Webbutbildning - Grundutbildning i service och bemötande

Logga in innan du trycker på boka för att betala med faktura.

Kursinformation

Något gick fel när kurserna hämtades.
Denna webbutbildning tar ca 3 timmar att genomföra, du kan närsomhelst pausa utbildningen och fortsätta vid senare tillfälle. 

Kursen är giltig i 60 dagar från köp.

Köp fler – få mer

10-19 utbildningar:
5% rabatt

20-49 utbildningar:
10% rabatt

50-99 utbildningar:
20% rabatt

Från 100 utbildningar:
30% rabatt

Går ej att kombinera med övriga kampanjer.

Kontakta oss på Gastromerit så hjälper vi dig:
gastromerit@martinservera.se

Se fler digitala utbildningar

Vi har ett stort utbud av webbutbildningar och streamade kurser.
Vill du öka kundnöjdheten och bli bättre på att möta dina kunders förväntningar? Kursen vänder sig till dig som arbetar inom café och restaurang och vill höja nivån på verksamhetens service och bemötande.

Att ha nöjda och glada gäster som kommer tillbaka och som rekommenderar er till alla sina vänner, är det mål alla har som jobbar med service. Det är ofta högt tempo och arbetstimmarna kan minst sagt vara intensiva. Det är viktigt att ge alla medarbetare bra förutsättningar för att kunna ge den bästa servicen och bemötandet vi bara kan. Du får lära dig hur du på bästa sätt gör så att kunden känner sig sedd och får den service som den förväntar sig under sitt besök hos dig.

Kursen vänder sig till dig som vill lära dig grunderna och kanske är ny branschen. Driver du en säsongsrestaurang med många nya medarbetare kan det vara ett utmärk tillfälle att låta den nya personalen få en grundutbildning i service och bemötande innan säsongen startar.  

Moment som ingår i kursen:

  • Synsätt i kundbemötande
  • Kundfokus
  • Var steget före
  • Kunder är olika
  • Kommunikationens abc
  • Grunder i kommunikation
  • Kroppsspråk
  • Aktivt lyssnande
  • Proaktivitet och påverkan
  • Konsten att undvika missförstånd
  • Bjud på din kunskap
  • Kundlojalitet och problemlösning
  • Våga fråga
  • Hjälp kunden att köpa 

Varje avsnitt avslutas med ett antal kontrollfrågor som måste bli godkända för att du ska ta dig vidare till nästa delmoment. När du gått igenom alla kapitel avslutas kursen med ett kunskapstest.

Webbkurs i feedback och feedbackkultur

”Feedback och feedbackkultur” är en utbildning där du lär dig teknik och synsätt när det kommer till konstruktiv feedback och du får tips kring hur du kan agera i olika situationer.

Se fler av våra utbildningar

GastroMerit

Schemaläggning och arbetsrätt

Leder du personal och vill bli bättre på schemaläggning? Då är det här kursen för dig.
GastroMerit

Diplomerad Restaurant Manager

Med vår diplomerade utbildning till Restaurant Manager får du kunskap och verktyg för hur du driver en framgångsrik restaurangverk­samhet. 
Kursen vänder sig till dig som är, eller vill bli krögare, till restaurangchefer, köksmästare eller dig som har personalansvar och annan ledarroll.
GastroMerit

Vinkunskap – tvådagars intensivkurs

Under två dagar får du lära dig massor om vin. Vinmaking, vinodling, vinlingo och terroir är utgångspunkten för den här grundkursen.

Läs mer Läs mindre

Vänta kvar, din sida laddas.