En kurs i merförsäljning på restaurang, där du får träna på gästrelationer och hantering av självkänsla. Du lär dig om hur du kan bli bättre på att öka ordervärdet.
Vill du lära dig konsten att skapa merförsäljning? Under den här kursdagen får du träna på att bemöta din gästs invändningar och samtidigt avsluta affären med kundnöjdhet och merförsäljning.
Under kursen får du dela med dig av dina erfarenheter, delta i grupparbeten och diskussioner.
Kursen i merförsäljning vänder sig till dig som jobbar i drift på restaurang, bar eller café, har det direkta mötet med gästerna och som vill lära dig mer om merförsäljning.
Kursinnehåll
Så tänjer du din egen komfortzon
Kundrelation – vad är det som skapar förtroende?
Lär dig om din osynliga gräns, skapa mål och fira segrar
Invändningshantering, merförsäljning och pepp
Bli din egen motivationscoach
Kursledare: Björn Salomonsson
Björn Salomonsson är säljcoach som motiverar säljorganisationer till framgång. Björn är även delägare i restaurang Årehyddan i Åre. Han föreläser ofta om försäljning genom ökad självkänsla och förståelse.
Läs mer om Björn
Vi rekommenderar
GastroMerit
Möt våra kursledare: Björn Salomonsson
Björn Salomonsson är kursledare för kursen Skapa merförsäljning hos GastroMerit. Vi har träffat Björn och ställt 5 snabba frågor om honom och kursen.
Du har artiklar i kundvagnen. Byte av datum innebär att hela ordern får ett nytt leveransdatum.
Det kan även innebära att de artiklar du har i kundvagn får ett nytt pris pga eventuella kampanjer.
Din kundvagn är redan godkänd. För att se order gå till Mina beställningar under Mina sidor.
Det finns artiklar i din kundvagn, vill du gå till den?
Tiden för sista beställning har passerats. Artiklarna i din kundvagn kommer automatiskt att flyttas till närmsta tillgängliga leveransdatum. Om du väljer att avbryta kommer kundvagnen att tömmas.