Vanliga frågor
Vad kul att du vill kund hos oss. På denna sida hittar du mer information och formulär att skicka in.
Är du distributionskund till oss så kan du fylla i formuläret på den här sidan.
Du som enbart har kundkort hos Martin & Servera Restaurangbutiker kan inte använda dig av Martin & Serveras e-handel i dagsläget.
Martin & Serveras sortiment omfattar ungefär 50 000 artiklar, varav ungefär hälften är lagerlagda artiklar. Vi och våra dotterbolag levererar allt som köket och matsalen behöver; kolonial och djupfryst, färskvaror (kött, chark, ost och mejeri), frukt och grönt, vin, sprit och öl samt restaurangutrustning och non food (förbrukningsvaror, engångsartiklar, hygien och kemtekniskt).
Läs gärna mer om dotterbolagen i koncernen.
Martin & Servera appen
Du som är kund hos Martin & Servera Restauranghandel har tillgång till appen. För att kunna logga in och se information om dina leveranser behöver du ha ett inlogg till vår e–handel och vara kopplad mot vårt transportplaneringssystem.
Kontakta kundtjänst
Ring till kundtjänst eller växeln för det lager som du får dina varor levererade ifrån. De hjälper dig att komma i kontakt med transportavdelningen.
Vid stora förseningar och störningar som påverkar de flesta av er publicerar vi informationsmeddelanden som är synliga överst på sidan.
Både du som driver företag och förening och du som privatperson kan bli kund hos vårt systerföretag Martin & Servera Restaurangbutiker. Du ansöker enkelt och kostnadsfritt om att bli kund på deras hemsida.
Observera att du inte kan använda Martin & Serveras e-handel som kund till Martin & Servera Restaurangbutiker. Priser och sortiment skiljer även mellan de två företagen.
Kontakta Martin & Serveras ekonomicenter på telefonnummer 011-25 92 10.
Om din fråga gäller felaktigheter i fakturabelopp på grund av fel pris eller fel i leverans, kontakta kundtjänst på den lagerort som du får dina varor levererade från.